Måndag

Usch, min hals har blivit döende idag känns det som. Det gör svin ont och är helt svullen, irriterad och så måste jag hosta hela tiden men som inte går pga halsonten. Inte så hemskt roligt, hoppas det blir bättre imorgon iaf.
I vilket fall var jag på överby idag med Malin och Karin, och det blev många påsar! Dock inte allt för många för mig, men kom hem med lite i vilket fall. En härlig dag om inte annat, och resten av kvällen har bara spenderats i soffan med Mean Girl, annat program och att sova. Och nu för att blir lite glad, ska jag ta mig jordgubbar, mjölk, grädde och socker. Om det nu kommer ner, det gör ju ont när man äter. CP HALS!
Jaja, roligare inlägg kommer imorgon. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0