Fredag

Jag är hemskt dålig på att uppdatera! Men veckan har varit stressig, men nu är allt nästan över och kan pusta ut. Det var som sagt studenten idag och min bror var i centrum. En härlig och fartfylld dag :) Slutade med att dra en tur med porchen så kvällen var inte helt fy skam haha.
Och strax ska jag faktiskt mysa med sängen, jobbar nämligen imorgon. Inte för att jag börjar tidigt, men är bäst på att sova för länge så huvudvärken knackar på ryggen. Inte helt kul kanske, bättre att vara pigg och energirik runt nio-tio så jag orkar dagen. Efter jobbet blir det mars pannkaka hem igen för att fira min morfar :) Då blir det pizza-bufée om min önskan går i slag annars blir det nog något gott. Och så blir det självklart fotbolls tittande!
Sedan på söndag blir det först Överby för att hitta viktiga saker och senare titta på min bror och balen. En fartfylld helg med andra ord, och snart slutar man skolan! MMMMMMM SKÖNT!
Meeeenn, man känner sig inte jätte glad att sluta nian medan sjukt många slutar skolan för evigt. Men får väl bara välkomna mina tre år i gymnasiet, sedan blir det frihet för mig med.
Jaja, nu ska jag inte skriva dom där ypperliga långa inläggen som jag är för frågansvärt bra på att göra utan nu ska jag...
Jag vet inte vad, men något iaf. Så skriver antagligen till morgonen, natti eller hejdå haha :)

Lilla Nanne, bilden från studenten samt Karins student och "bal" kommer inom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0