Torsdag

Idag har det varit fullt upp! Blev först en tripp till Överby för att hitta presenter till min ena bror som fyller 19 år idag! Grattis till honom! :)<3 Sedan blev det en sväng till Erica som jobba, som jag dessutom inte kommer träffa på mer än en vecka! Det blir inte roligt, men men det klarar vi minsann.
Efter det var det iaf kalas för bror min, och nu sitter jag här. Kom hem för lite mer än en timme sedan, var nämligen i Öresjö med Karin och tog ett kvällsdopp! Det var verkligen varmt, alldeles ljummet så det var underbart faktiskt. Bada i minst tjugo minuter, så ja vad kan man säga? Bada till solnedgången, en riktig svensk sommarkväll!

Så vad händer mer i veckan? Jo, det blir tidig uppstigning imorgon för att åka till kusten, och jag har saknat det! Att äntligen få bada havet, det känns faktiskt riktigt härligt. Och det lär bli fullt hus, för det blir alla barnen med respektive inklusive mamma, pappa, mormor och morfar!
Så en fartfylld helg står på schemat, och kanske att man stannar om vädret tillåter. Har hört att det blir regn nästa vecka, men sånt tror inte jag på! Haha, kan försöka i alla fall. Men nu ska jag sova, har nämligen någon inflammation eller något i ryggen så det gör oooont. Så natti natti, hörs förmodligen i helgen. Puss! :)


Gammalt kort från Thassos, men där är min bror i sina yngre dagar! Återigen grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0