Torsdag

Tänkte fatta mig kort, har inte så mycket att skriva. Förutom att jag inte fick många timmars sömn idag, blev till att inflammationen bytte till den vänstra muskeln samtidigt som det fortfarande gjorde ont på högra? Hm, hur låter det egentligen? Ska inte sitta och klaga nu, men därför orkar jag inte skriva mycket. Jag är trött och allmänt seg, bara legat och kollat på tre filmer idag samt lite serier! Så ska allt livet vara ibland, men nu ska jag strax lägga mig i sängen och se på Paradise Hotel Danmark!
Jag har börjst följa det nu pga att det börjar den tiden då jag oftast lagt mig, så nu kan jag allt det programmet. Och kommer så väl ihåg när det var Sverige, då satt jag som fastklistrad fastän det är ett fruktansvärt dåligt program!

Men men, snart blir jag inte kortfattad längre. Så får bli att strax lägga sig och tycka allmänt synd om sig själv. Ha en skön regnig sommarnatt, pussar!

Förresten saknar jag Erica som är i Danmark den jäkeln! Och så saknar jag Sophia :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0