Torsdag

Denna dag har inte beståtts av så mycket, har haft nationellt prov som gick helt okej. Det var bara att sitta och prata någon timma, sedan har jag skickat in mina val till gymnasiet. Det blir Fridagymnasiet: Samhäll om jag får som jag vill, jag sökte dessutom till MÅG och till den seglande skolan. Dock kan inte min mamma se mig högst upp i en mast och vara nattvakt när vi åker över röda havet. Kanske att jag instämmer en aning, men spela roll. Det kommer bli en upplevelse, men jag tror inte jag kommer gå där. Tveksam till en flytt, vad gör man med allt här hemma? Med den/dom man älskar mest av allt, dom kan man ju inte bara lämna kvar här medan man själv åker runt på Atlanten och kanske blir hajmat. Det får nog helt enkelt bli Fridagymnasiet, som jag faktiskt ska till i morgon. Vi ska på en föreläsning om hälsa som eleverna har förberett(inklusive Karin) sedan blir det vollyboll turnering. Det blir nog roligt skulle jag tro, nästan det ända som händer imorgon. Ska nog ta vägen förbi Älvhögsborg och kolla mina tjejer spela. Som sagt har jag på ett vis slutat i fotbollen, min kropp händer inte riktigt med och jag vill inte bli mer skadad än vad jag redan är. Därför har jag kommit överens om med mig själv att ta ett break och träna upp mig helt och hållet. Men nu ska jag fortsätta se på handbollen, Sverige är faktiskt riktigt duktiga! Ha en bra kväll allihopa :)
Goodbye



Fixa och trixa lite med Gimp för några dagar sedan, blev extremt snygg i tatueringar!
Kanske överdrev en aning eller en stor, men jag har ju sagt att det ska komma in fler bilder, så varför inte visa vad ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0