Sömn

Sitter helt utmattad och med rynkad panna i min säng och ska snart återigen ta mig en stund med sömn. Vaknade med en "hej dundrans" huvudvärk och var inte pigg till att inta skolan. Men jag gick emot mina order men vek mig snabbt efter bara en timma. Halv tio fick min kära far komma och hämta mig sedan kör mig hem. Tur är väl det, för nu sitter jag med som sagt en jävla huvudvärk och en kropp som inte lyder mig utan är i en sorts "koma". Det får bli en hemma dag i morgon, sedan får jag se hur jag mår. Orkar inte heller göra någon läxa som egentligen är viktigt, utan sömn har en större påverkan för tillfället. Dessutom tvingar pappa mig att stänga av datorn, pga att huvudvärken inte direkt blir bättre. Tyvärr lyssnar jag inte på honom, utan istället ska jag strax stänga dörren och "sova". Men om jag känner mig rätt så kommer jag just sova inom en kort tid, så jag får helt enkelt ställa ifrån mig datorn ett tag och lägga mig till rätta i min otroligt sköna säng.
Skriver imorgon och kanske sätter in lite bilder, "hjälpte" Karin med att fota hennes hantverks arbeten igår så om jag får dom imorgon och hinner redigera dom som hon önskat så slinker dom in här. Ha en bra dag, och grattis bästa Amanda. Hoppas du får en bra 16 års dag och jag lovar att gottgöra din dag genom något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0