Krig

Just nu befinner jag mig i Bagdad, som för tillfället luktar stark hårbalsam och är beskjutet av kläder. Helt enkelt ett för jävligt stökigt rum och ett ny färgat hår. Egentligen borde jag inte skriva utan ta vara på skiten, men jag orkar helt enkelt inte. Får väl försöka hinna innan mina kära föräldrar kommer hem, men men. Min dag har inte bestått av så mycket, har grillat hamburgare i två timmar?, fotat lite, vart på 24 timmars åter igen, överby(köpte mascara), friskis igen, slingat Karins hår, ätit kiiinees mat, färgat mitt hår och nu sitter jag här ungefär. I Bagdad. Jag har dock inte sett resultatet på mitt hår, bryr mig ändå inte direkt. Hade fått några blonda hårstrån? Antar det är ifrån solariet, mitt hår brukar blekas lätt men hur detta har gått till, det vet jag inte. Men jag hoppas det är solariet, för jag kan väl inte bli gråhårig i 15 års ålder? Det känns inte riktigt trovärdigt eller så värst bra, men jag färgade det i alla fall. Så ingen skillnad, inte direkt rosa utan min vanliga hårfärg för er som ville veta. På tal om inget ska jag snart borsta mina tänder med min super snabba eltandborste. Klockan passerar halv elva om ca.15 min, så tidigt har jag knappt aldrig lagt mig en dag som denna. Skit samma, jag behöver det eftersom sömnen inatt blev si så där bra. Plus att jag har fått någon sorts kramp i min nacke(har nog suttit men en tung handduk birad runt huvudet för länge) så jag får helt enkelt avsluta detta inlägg och göra något annat. Skriver antagligen imorgon, får se hur det blir med det. Ha en bra lördag, förhoppningsvis lite roligare än min. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0