Tisdag

Endast en halv timma kvar av denna skoldag! Med andra ord endast en halvtimma skoldag och två till innan en fri vecka. Är det inte härligt, att lovet snart är inne? Undra om det finns någon som inte längtat, tyvärr kommer jag nog få plugga en del på mitt lov. Har matte och so prov veckan efter lovet, sedan no prov veckan där efter. Plus ett antal nationella som närmar sig, det är väl inte direkt något man längtar till lika mycket. Och det där litteratur provet på torsdag, fyyy! Jag kan fortfarande inte mycket, så jag får helt enkelt ta en heldag till att plugga. Alltså hem och plugga med andra ord, men förhoppningsvis hinner jag träna lite och redigera de bilderna som togs igår :) Men nu måste jag ge örat tillgång till so-föreläsningen, kan inte direkt göra två saker samtidigt. Kanske jag har en killgen inom mig?
Hörs senare!




Bild ifrån Karin hantverksprojekt, fick bidra med redigering och kroppsdelar! Lite overklig dock, men det är meningen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

feeetaste bakrunden! fett läbbigt när man scrollar :) Fint skrivet, synd att du inte klämde in mig!

2009-02-10 @ 20:50:44
Postat av: Anonym

Haha, tack :) jag vet dock inte vet du är heller så!

2009-02-11 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0