Tisdag

Ska alldeles strax göra i ordning mig lite(iaf byta kläder) och sedan åka och kolla på tapeter med mor min. Som sagt görs min rum om på grund av att min silver vägg är bucklig och annat, tyvärr blev det inte mycket bättre så mina föräldrar har tagit beslutet att tapetsera en fond/fotovägg som måste ha ett mönster. Så jag måste helt enkelt hitta någon som är snygg, passar in och som jag tycker om. Får väl se hur detta uppdrag blir i slutändan, något mer som händer en dag som denna är inte bestämt. Blir nog bara till att vara hemma, behöver ta det lugnt. Har börjat få tillbaka huvudvärken och antagligen är det för att jag är stressad. Varför jag är det vet jag inte, men jag brukar bara bli det helt plötsligt och väldigt lätt.
Har tidigare skrivit att mina bröder är i fjällen, fast olika ställen. Mamma kollade på webcamen ifrån våran stuga i Lofsdalen där Hannes m.fl är och vilket väder! Klarblå himmel och solsken, snacka om man väntar till Hemsedal 4 dagar och Lofsdalen 2 veckor! Efter månaden av dessa händelser plus Berlin är våren/sommaren välkommen. Jag längtar kan jag lova er, det kommer blir super bra.
Men nu tjatar mamma att jag måste göra i ordning mig så att vi kan komma iväg någon gång, får helt enkelt lyda hennes order.
Ha en bra förmiddag, skriver antagligen senare om jag "hinner", eller minns.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0