Onsdag

Som sagt, kort inlägg förut. Glömde helt bort att jag hade börjat skriva på ett inlägg, jag satt mest och prata. I stort sett inte gjorde någonting, som dock inte kommer hända imorgon! Då blir det uppsats skrivning och sen två so pass om schemat följs. Har laddat upp med lite godsaker, bara för att hålla mig på topp och orka sitta och skriva så länge. Inget mer som händer imorgon vad jag vet just nu, skriva klart den förbaskade labbrapporten. Kanske tar en sväng någonstans, måste köpa fritidskort också! Saker lär väl hända, en dag i taget. Jag har faktiskt inte så mycket att säga idag, har inte inträffat något speciellt. Bara varit hos min bror en stund, sedan köpt tyg för fotoväggen, efter det stan och hjälpa bror köpa present till Malin som går under smeknamnet "Majjsan" och nu sitter jag här. Ska alldeles strax välja kläder inför imorgon, måste faktiskt börja med det. Idag försökte jag välja kläder, och det tog en kvart. Jag som brukar ha bråttom också, så idag gick jag upp en kvart innan. Som jag dock inte fick någon förddel av, utan det blev klädtittande på de minutrarna. Jaja, inget att klaga mellan. Den ska snart också få nya vänner, dessutom ska skohyllan få mångai förvar! Jag har verkligen fått intresse av skor, så det blir mängder i sommar lovar jag dig. Ska verkligen försöka hålla igen pengarna nu denna månaden och nästa, sedan kunna shoppa gärnet! Nu väntar garderoben, sedan tandborsten. Ha en fortsatt bra kväll, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0