Onsdag

Hur svårt kan det vara att få in fyra författare i huvudet? Det verkar vara tillräckligt svårt för mig, har pluggat sen i helgen och idag har jag verkligen försökt. Har till och med glasögon på mig, men det verkar inte hjälpa. Som tur är börjar det flyta på lite bättre nu, men ändå. Om fyra timmar har jag ingen tid kvar, men men får tänka positivt. Man kan överraska sig själv rejält ibland, så får väl hoppas på det! Något mer än plugg har faktiskt inte inträffat idag, eller jo skolan och det. Men hade bara slöjd och IUP, så det räknas knappt. Fast när jag kom hem, så for en städare in i min kropp så att mitt rum nästan glänser förtillfället. Ena veckan är det som Bagdad och nästa som Barbados, hur går det till? Dessutom hade min mamma legat och tänkt på mitt rum inatt, hon tyckte vi skulle göra om det igen? Vet inte vart hon får allt ifrån, men man säger ju inte emot? Det kommer nog bli en fotovägg, pga fondväggen med silver ser knölig ut ungefär, sedan blir det hyllor, lite om målning, lite dekoration och framåt en plasma tv. Just nu har jag en fyrkantig liten box till tv, så det skadar ju inte. Nu måste jag sticka igen, tog ett litet break ifrån allt. Måste påminna mamma att beställa min jacka och kläderna! Dessutom plugga igen, kul...
Ha det bra, hörs kanske sen! Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0