Ny dag

En ny vecka, en ny dag, en ny skoldag. Jag var inte pigg att gå upp i morse, däremot inte att göra i ordning mig och dra till skolan. Men jag fick tvinga mig upp, eller jag orkade helt enkelt inte att min pappa kom in var femte minut och sa till mig att jag måste upp. Så jag fick helt enkelt göra det, och nu sitter jag i skolan. Har precis har förberedelse inför nationella imorgon och på torsdag, och sanrt ska jag iväg och ha vollyboll. Jag känner redan på mig nu att denna dag kommer inte vara en utav de bästa, men jag får helt enkelt tänka positivt. Karin kommer iaf lite senare, och funderar på att sova hos min bror istället. Vet inte varför men känner bara för det. Konstigt inlägg detta blev, men jag har ingen direkt grammatik fastspännt i huvudet. Dessutom börjar min idrotts lektion om en halvtimma, borde dra mig ditåt. Skriver nog sen, beror väl på. Pusshej.




Jag kommer sakna dig & jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0