Måndag

Trött efter en hel dag i Göteborg, och gårdags kvällen blev mer än lyckad. Hade som sagt tjejmiddag igår i mitt hus, och allt blev perfekt. Vi hade trevligt och roligt, min pappa trodde nästan vi var fulla ett tag. Men vi alla vet hur ett antal tjejer kan bli efter några timmar, så denna kväll får göras om fler gånger. Jag och Erica diskuterade förut att det är konstigt att man inte ofta träffar människor och gör något, såsom middagen igår utan att man mer ofta träffas två och två och inte gör något alls. Det får blir en ändring med andra ord, och ja. Morgonen för denna dag startades 08:12 då min klocka ringde, snosade till klockan var runt tjugo/kvart i nio och började göra iordning mig. Som vanligt hann jag inte så istället för buss blev det körning ifrån mammas del, sedan vidare till Göteborg. Hela dagen var bra förutom när min kort krångla som vanligt, eftersom jag har visa electron(ungdomskort) så kan jag inte köpa för en viss summa över 1000 så jag fick helt enkelt lämna tillbaka en sak(som finns i Trollhättan) och köpa goggels istället. Hittade ett par Peak performence/scott för 1300 men med 40% rabatt. Inte illa tycker jag! Dom var grymt snygga, vita med spegelglas och band med silvrig text. En kort förklaring med andra ord, Erica hittade iaf ett par jeans, en kjol och lite annat smått och gott. Inte allt för mycket köpt från någons del men det nödvändigaste blev köpt, hittade också en super fin marinblå kappa. Den satt som smäck och ja, helt enkelt något jag ska köpa. Men tyvärr står mina tankar emot, jag har ändå två ljusblåa seglarjackor och en ny marinblå jacka. Kan ju inte vara endast blå i vår och sommar, så får väl se vad som händer.
Men nu ska jag dra mig vidare till soffan och tv:n, har tröttnat på simpson och mitt huvud bankar. Med andra ord lika bra att ta bort datan och sluta förvärra den, ska också smyga med mig lite choklad och chips :)
Ha en mysig/bra kväll, skriver kanske senare.
Hej hej!



Har inga bilder ifrån igår eller idag, kanske lägger in dom senare eller någon annan dag i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0