Fredag

Usch vad trött jag är, fastän klockan bara är kvart i tio en fredags kväll. Såhär trött brukar jag inte ens vara på en vardagskväll, lite tur att jag inte drog på fest ändå. Hade väl somnat där eller något, jag vet inte vad det är som spökar för mig men antar jag fortfarande är förkyld. Börjar känna av det hemska i munnen igen som jag brukar få, gör svin ont i hela munnen och halsen. Hoppas det är något annat, för jag orkar inte lida med det nu när det äntligen är lov!
Idag har jag iaf bytt rum som sagt, det gick på en timma ungefär om inte mindre. Inte illa va?
Ne, nu somnar jag snart och jag är törstig. Får helt enkelt upp och gå till köket, skaka om kroppen lite så det väcks till liv igen!
Morgondagen blir inte jätte händelserik tror jag, jag vet tyvärr inte riktigt än. Ska nog färg Hannahs hår annars inget annat, får helt enkelt ta dagen som den kommer.
Ha en bra fredag, och kanske inte vara lika trött som jag!
Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0