Fredag

Alldeles strax är en skolvecka redan över, och är det inte underbart? Veckorna bara susar förbi och närmare kommer man Hemsedal, Berlin, Lofsdalen(som jag skriver väldigt mycket om, jag vet) och framförallt våren och sommaren. Känner verkligen en stor längtan till sommaren, eller iaf våren. Då man kan ta på sig alla nyinköpte kläder och bli allmänt lättklädd. Kanske fel ordval, men hoppas ni förstår vad jag menar.
Just nu skriver jag en debattatrikel om ansvaret i samhället. Lite svårt men samtidigt intressant. Brukar vara lätt att bara skriva på vad man känner och tycker, men just denna gång ska jag göra en mer proffesionell atrikell.
Ojojojoj, nu kom Hannah och måste dra.
Ska ner till stan sedan hemmåt, sedan händer lite saker.
HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0