Tisdag

Denna dag har varit mer än en okej dag, med andra ord mycket bra. Har fått göra en hel del, helt okej skoldag, köpt en julklapp och fixat och donat helt enkelt. En sån dag som alla behöver, att inte göra något men ändå göra mycket. Och det är inte bara saker jag gjort, utan julmusik har spelats högt i högtalarna. Dock tror jag att grannarna kan ha hört min och mammas körsång till låtarna, lät underbart... I vilket fall, en dag att minnas :)
Imorgon är det en kort dag i skolan, men ändå den mest innehållsrika dagen. Med andra ord mest lektioner, har ungefär 5 minuters rast efter varje samt lunchen då. Men eftersom att den är kort och att det är roliga lektioner så går dagen fort och man har roligt!
Nu måste jag skriva sista orden för Ugly Betty börjar strax, ska dessutom hänga in min Canadian Goose jacka igen. Mamma försökte fixa den i resåret men men, skit samma! :) Ha en underbar tisdagskväll, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0