Tisdag

Igår fyllde pappsen år, så först och främst grattis till honom :) Så gårdagen var mest julbak och kalas!

Så idag, då har jag varit med min kära mor och storhandlat mat. Gick jävligt fort rent ut sagt, hade intalat mig själv att få gå runt i affären runt 1,5 timme, MINST men det tog ca 37 minuter. Inte illa för två ivriga människor. Sedan har jag endast varit hemma och myst :) Men för ca en halvtimma sedan fick jag stor besök utav Tommy, Victoria och Anki som gick upp för min trappa. Fick lite smått panik när jag såg tre människor komma emot mitt hus, (stod i fönstret av någon anledning) men det blev genast glädje då jag såg vilka det var. Tre små knattar :) Saknaaaat dom riktigt mycket, lilla vican :) Men nu ska jag kolla runt lite och sen blir det nog sängen! Upp i ganska god tid för att åka till överby, behöver handla det sista. Sen får jag se vart dagen tar vägen, är som sagt den 23 imorgon! GUUUD VAD GLAD JAG ÄR!
Så godnatt alla :) Pusssssaar

Kommentarer
Postat av: Sara

od jul på dej :)



Jag har gjort en egen version av årets vinnarlåt...=)

Du skulle göra mig en jättetjänst om du ville lyssna på den och ge den en liten röst. Lyssna först... och rösta bara om du tycker den är bra. =)



Ha en härlig Jul! /kram <3

2009-12-23 @ 00:21:22
URL: http://frominsideout.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-23 @ 00:54:52
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0