Söndag

Då var man här igen, en söndag. Men denna söndagen bådar gott! Man slipper skolan imorgon, vem är inte glad över det? Så, det kommer förmodligen bli en mycket bra söndag! :) Ska alldeles strax gå ut på en promenix med far min, sedan blir det hem coh ta en dusch och senare julpynta. Så jag tror allt att det blir en såkallad äkta julförberedelsedag, om det finns ett sådant namn haha.
Kanske borde gå och göra mig iordning? Med tanke på att det kan bli kallt att bara ha en tröja på sig utomhus... Så får ta på mig långkallingarna, mjukisar tröja och min stora feta Canadian Goose dunjacka. Så jag tror inte att jag kommer förfrysa, med tanke på att jag var ute igår med världens bästa vän och fota så klarar jag nog av dagens utomhushändelse! Ha en super bra förmiddag, lägger nog upp ett inlägg lite senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0