Fredag

Då var det fredag idag, dessvärre med sällskap av migrän. Men som tur är, har migränen nästan gått bort och blivit huvudvärk istället. Det tackar jag för! Inte tänkt att skriva någon novell idag här på inlägget, utan bilder får tala. Nämligen gamla bilder, då jag sitter på vår stationära dator som bara har gamla gamla bilder! Ha en underbar start på helgen, puss på er!


Åkte själv ner som tolvåring till Frankrike och besökte mina kusiner och min faster! :)


Mathilda skidlärare!

Gamla tider ifrån Lofsen.

Oldiiie

Lika cool då som nu...

Jag och Määndi, alltid lika bra vänner.


Avslutning, år?



Klippa såhär igen?

Karin och Kikka 18 år.


Och det får räcka! Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0