Torsdag

Endast en kvart kvar sedan är skolveckan slut, nästan 2 dagar extra helg! Är det inte bra eller bra? Riktigt härligt om jag får säga det, och dagarna lär vara ganska händelserika. Mer säger jag inte, för hemlighetsfull får man ju vara ibland. Inte för att något är hemligt, men man kan ju alltid låtsas.
Jaja, idag är det valborg och antar alla ska ut och supa sig regellöst fulla? Kanske man blir en utav dom, eller inte. Ska i vilket fall träffa lite folk, och tror nästan inte att jag hinner blogg mer för dagen. Har många saker inplanerade, men ni får ha en härlig kväll.
Nu ska lärarna spela en låt sedan får vi gå, fråga mig inte vad eller varför för jag ser ut som ett frågetecken.
PUSS IAF!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0