Onsdag

Snöstorm här och regn hemma. Vilket är bäst? Blev i vilket fall knappt någon skidåkning idag pga vädret, plus lite annat. Vi åkte istället hem och mamma kom på att vi gör en stor snögubbe. Hmm, det gick ju som det gick. Blev mer en snökärring med cigarr som rekvisita, inte allt för tokig iaf! Snart ska jag försöka dra upp pappsen ur soffan så vi kan köpa mitt godis någon gång, är så grymt sugen. Skulle kunna tro om drygt 6 år kommer jag lida av fetma och vara på kollo varje sommar. Eftersom jag inte går upp så många kilon nu fastän jag väldigt ofta äter det mest onyttigaste , så kilona det kommer väl... Bara att vänta i guess. Men jag orkar faktiskt inte bry mig om vikt och allt det där, vafan man ska ju leva lyckligt? Inte behöva gå och tänka på att man väger ett kilo för mycket eller för lite. Som ordspråket säger: Man lever bara en gång, ta dagen som det kommer.
På tal om inget, läste Cajsas blogg förut (http://cmil.devote.se/) och där stod det att hon måste börja kolla på OC igen.
Jag tror faktiskt att jag själv ska ge mig det löftet, det var ju jag som inte lämna en ensam minut innan OC spelades på datorn. Saknar faktiskt alla "problem" och framför allt den snygga Adam Brody och två jag inte får namnet på... I vilket fall killen som är "beroende" av Marissa och killen som alltid ställer till slagsmål. Ni förstår nog inte vilka det är, hade varit lättare om mina hjärnceller arbetat i en grupp så jag kunde minnas men men.
Som plåster på såren ska jag se på ett avsnitt One Tree Hill. Det är också en av mina favorit serier, då vet ni det också!
Ta det vackert idag, puss

    Våran fina snökärring, dock ser sjalen mest ut som två öron istället för en påskkärring sjal. Men men, snön faller ju så vad gör man? Cigarren har dessutom fått lite tyngd av snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0