Onsdag

Fastän jag sov minst två timmar i eftermiddags är jag fortfarande trött, hur det kommer sig vet jag inte. Men riktigt skönt var det att somna till med solen som värmen en, men i vilket fall var jag och kolla på matchen vid sju. Det var nästan skrattretande om jag får vara ärlig, men stunder var bra. Om inte annat var lilla Karin där och gjorde tiden härlig, inte för att den inte redan var det men. Hon blev pricken över i:t kan man säga.
Vi bestämde oss iaf att det nog blir att kolla junior-landslaget imorgon, tro det eller ej. Haha, men vi har inget bättre för oss därför åker vi dit på förmiddagen.
Vissa slutar ju halv tolv medan andra är lediga, med resten på kommunala skolor går hel dag. Synd för er!
Mer om morgondagen är inte spikat, blir till att träffa vissa och det blir allt roligt :)

Men nu väntar kudden på mig, känner att jag behöver vila huvudet en stund. Kanske man råkar somna till, om inte annat är det skönt att bara se på tv.
Jaja, kanske tråkigt inlägg men min uppdatering skulle ju blir bättre!

Pusseli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0