Onsdag

Just nu sitter jag i en solstol ute på våran altan och bara njuter av livet. Är det inte skönt när solen sticker fram och temperatuern ligger över 20 grader? Har varit här ute i ca två timmar nu, läste en timma(svenska läxa) sedan har jag faktiskt sovit mig några minuter! Grymt skönt att ligga och sova under solstrålarna, dock inte så mysigt när man vaknar helt varm och nästan yr, men det är dom bästa stunderna som räknas.
Något annat för dagen är inte planerat, förutom lite supergod mat som kallas för Kina mat. Min mamma och pappa har nämligen varit gifta i 20 år idag. Är inte det lite gulligt? Det tycker faktiskt jag, och antar ni får blicken att dom är gamla. För tjugo år är faktiskt mycket, men om man säger såhär, som gifte sig när dom var runt 20-25.
Då vet ni den faktan också, om ni vill veta mer kan jag förklara för er hur man steker korv? För det är precis vad jag ska göra nu, så vi hörs kanske senare. Beror på om min dag får några planer.
Och jag vet det är tråkig läsning utan bilder, men jag har inga roliga så tror ni tycker det är lika kul med som utan. Men ska försöka mig ge på att lägga in alla bilder ifrån kameran samt använda min rosa underbaring(hårddisken) som har alla mina bilder.
Vi hörs helt enkelt, och var ute i solen när ni har chansen. PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0