Onsdag

Sjukt trött, och ändå sov jag nyss en timma. Det var behövligt kan jag lova, har varit nära att somna flera gånger idag. Förutom det har dagen varit helt okej, var i stan efter skolan och sedan träffade jag Malin och så gick vi till m&m.
Så det var allt mysigt och skönt, satt drygt två timmar och bara tjöta om allt och inget sedan var det färd hem. Och nu sitter jag här, dock några timmar sedan jag kom hem. Hade tänkt mig att plugga, eftersom jag somna med matteboken förut kanske ett nytt försök borde passa bra. Har nationella i matte imorgon och jag längtar inte kan jag säga er, fy sjutton för prov! Men för att jag inte ska komma på en nivå under IG borde jag sätta mig med boken och läsa igenom några sidor.
Dåligt inlägg och dåligt allt, antar ni börjar bli vana med detta klagomål och dessa inlägg. Men håll ut, det kommer en vändning! Efter lördagens shopping kommer jag stråla av...något. Ni fattar haken, så håll ut :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0