Onsdag

Nu är tidbeställning av mitt hår klappat och klart samt datum för shopping. Den 13 maj åker jag till frissan, gör några sorts lockar(ingen aning vilka, bara det blir snyggt) och nu om ca två veckor åker jag till Göteborg med mamma och troligtvis mina två bröder.
Då blir det shopping för hela slanten, som:
Små blommig kjol eller annan
Vit tunn t-shirt
Avslutnings klänning
Annan klänning jag sett
Jeansjackan!
Efterlängtade gladiatorskorna
"Pumps"
Vitt linne
Svart linne

OCH MER I THINK! :)

Annars har dagen varit helt okej, blev go mat till lunch dessutom haha! Men man ska njuta av livet, annars mår man inte bra ;) Mer har inte hänt faktiskt, försökte få tag i en person inom sommarjobbet men inget svar. Jag som äntligen hade skaffat mig mod! Älskar inte direkt att ringa "okända" folk eller mindre kända folk och fråga saker, usch helt enkelt! Men nu ska jag försöka göra något, kanske ta mig en löptur? Borde börja, såsom jag har sagt tusen gånger om. Ha en så bra kväll det går, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0