Måndag

Då var strax ännu en dag i fjället över, och den har varit helt okej :) Dock lite annorlunda händelser som man inte behöver gå in på, annars har den varit bra. Vädret har dock inte hållt sig till rapporterna men morgondagen ser ljus ut. Är lite avis på Västergötaland och alla andra regioner i götaland som bär på solsken och 15 grader, men men får hålla ut några dagar till. På fredag(om jag förstått rätt) blir det perfekt väder här uppe, och jag har kommit på att när man får sol i fjällen får man dubbelt så mycket. Så om man säger att det blir 2 dagar sol här, så går det nästan jämt ut med hur det är/kommer vara hemma i veckan. Ibland tänker jag till serru!
Nej, men klockan är ju ändå tjugo i elva snart och jag börjar faktiskt bli trött. Jag förstår inte vart all trötthet kommer ifrån? Jag sov ändå minst två timmar på förmiddagen idag plus att jag fått minst 7 timmar sömn i natt. Hur länge ska Hemsedal och Berlin resan vara? Sov ändå inte dåligt där, men men får väl sova tills jag blir människa igen. Har väl inget annat val...
Ha en bra kväll, samt påsklov. Antar jag skriver imorgon, brukar bli lite rastlös runt kvällen. Godnatt, eller hejdå iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0