Måndag

Först måste väl jag påpeka att jag vet om min extremt kassa uppdatering, så ursäkta mig.
Påtal om inget, burkar aldrig kolla igenom min statistik men ifrån 17/4 tills idag har det höjt något såppas, ingen aning varför men. I vilket fall var det besöks"rekord" den 17:de så välkommen till er alla som hittat hit :)

Så, vad ska man skriva en dag som denna? Det är måndag och början till en ny skolvecka, om man nu kan kalla det så. Imorgon består endast dagen av:
08.30 - 15. 00 Fota(skolan)
Efter det blir det skojakt med mamma!

Sen har jag bara bild på onsdag, på torsdag går vi bara halv dag:
08:30-11:30 egen planerad tid.
Ledig

Och fredag: LEDIG!

Det kan man väl sammanfatta som en helt perfekt skolvecka och tiden efter skolan kommer också blir mycket bra. Och det är knappt fyra veckor kvar, förstår ni? Om några veckor har vi sommarlov, ett härligt sommarlov på 10 veckor. Men det bästa är att, jag har fått besked om sommarjobb! Så i sommar blir det mycket cash som kommer rulla in, runt tio tusen. Och det tycker jag faktiskt är lättförtjänta pengar om man säger så! :)

Vet ni vad, jag hör åskan och det betyder att jag inte mår som bäst. Jag fick faktiskt ganska nyss huvudvärk, och varför fick jag ju svar på nu. Kan jag vara synsk? Vem vet, det är en fråga som kommer sa sin tid att bli besvarad. Men ska faktiskt ta och se på tv med min kära bror och Kroin. Sovgott lite senare och skriver nog imorgon om jag hinner. Ska försöka! PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0