Fredag

Im back from the biiig city! Och dagarna har varit riktigt härliga, dock började måndagen med att man blev besviken på rummen. Men efter lite om placeringar och sånt i vårat rum blev iaf vi mer nöjda :)
Dagarna har spenderats på sevärdigheter, händelser från förr och lite små föreläsning, samt en hel del fritid. Så dagarna har gått på racerfart och jag är helt nöjd över veckan :) Dock fick inte jag köpt så mycket som de andra, min förkylning sänkte mitt humör och ork, men ett par jeans, en tunika och en t-shirt kom iaf med hem. Sedan blev det mycket godis till börderna mina, erkänn att jag är snäll? Haha, iaf så har det som sagt varit en helt helt helt okej vecka.  Förutom förkylningen och min otur. Min systemis fick den oturen, tappa som sagt min "linsskydd" till stora objektivet i snön i Hemsedal, så har inte kunnat använda det plus att nu när jag tog fram min kamera i Berlin i tisdags? så var hela linsskyddet i splitter, det var glas på hela kameran och objektivet. Så det har jag inte heller kunnat använda, men ska till "expert" idag och prata med dom så dom kanske kan ordna det. För jag vågar inte, kommer bara göra sönder hela skiten haha!
Men nu måste jag duscha, klockan är faktiskt två. Jag sov dock till tolv-halv ett, fastän jag nästan sov hela bussresan hem. Så om jag känner mig rätt, måste jag ta tag i mig själv så jag kommer ner till stan idag. Annars kommer jag inte kunna få med mig kameran till Lofsdalen nu på söndag. Men ha en fortsätt trevlig förmiddag, skriver nog ikväll :) PUSS

Bilder kommer senare, har inte så många eftersom bla bla men ska sno några från någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0