.

Nu är det officiellt att Färjestad är laget som tog hem sm-guld 2009. Dom ledde med 3-1 i matcher, tills idag då dom tog hem sm-guldet genom att dom tog segern med 3-2, och jag står fortfarande vid min åsikt. Färjestad är inget lag, utan endast en kaffesort! Löfbergs Lila är det ända som påminner om Färjestad, inget hockeylag.

Hur dom kunde vinna vet jag inte, antingen helt enkelt för att det är ett lag med bra spel eller så är dom laget som fjäskar. Jag skulle kunna tro att dom bjuder både HV71 och alla domare kaffe i pauserna samt innan match. Och dom får 2 årsförbrukningar av kaffe om dom låter Färjestad vinna, det är min åsikt som jag står fast vid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0