Vila i frid

Som sagt har mycket hänt på det sista, och jag vill nog inte ta upp allt.
Men jag måste iaf få säga : vila i frid. Det säger jag till Josses mamma, som tyvärr gick bort dessutom cancer sjuka Madeleline som också dog i veckan. Hon hade/har dessutom en blogg som jag verkligen måste tipsa om.
Blir både berörd men också tankspridd. Man märker att vissa verkligen kämpar och kämpar för sitt liv, medan vissa hellre vill dö bara för att dom inte får exakt som dom vill. Det är helt uppenbart hur allt egentligen speglar sej med varann.
Allting har egentligen samma mittpunkt/startpunkt, men saker förändras och sprids åt olika håll. Detta blir tyvärr inte något "glädje" inlägg, men jag hoppas ni förstår mej. Jag ska försöka skriva imorgon, och dessutom vill jag önska mitt lag att dom vinner. Tyvärr kan jag inte vara med pga ryggen, men ska nog dit och kolla. Extra lycka till är till Josse om du ska vara med, hoppas du spelar för din mamma. Det märkte vi alla att du gjorde i tisdags, dessutom var man stolt att bära den svarta tejpen på vänsterarmen och visa vad som hänt och att vi stödjer dej. Ni andra får ha det bra, och hennes blogg är: [email protected]
När ni kollat in där kan jag också tipsa om hennes pojkvänn som skrivit otroligt fint om henne. Något man måste ge ett öga åt, man förstår verkligen hur mycket han älskar henne. Tack iaf, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0