Sjukdom

Jag lider nog av en allvarlig sjukdom som ger mej minnesförlust! Jag glömmer av den här bloggen och det blir snart allmänt pinsamt! Men plugget tar mycket tid, sedan ska man hinna med annat som träningar och kompisar. Livet är hårt ibland, eller vad säger ni? ;) Dagarna har spenderats mycket på min aerox. Om ni ville veta så att säga. Har tränat och en massa saker, plus en hel del plugg. Helt otroligt att skolan kan ta så mycket tid, hinner inte göra läxorna och orkar inte med lektionerna. Var det inte jag som skulle satsa på skolan? Med andra ord är jag redan skoltrött efter ungefär tre veckor. Får väl försöka att komma igång igen, just därför måste jag avrunda nu så att jag kan ta tag i min älskade franska! Underbart ämne, lätt gramatik, lätt uttal, lätt hörförståelse. Alla kan bli en franskgud. ELLER INTE! Jag hatar det, så nu vet ni det också. Men ska be Karin att förhöra mej lite, sedan blir det av att packa. Imorgon har jag nämligen friidrott andra lektionen, sedan den/de sista lektionerna har vi ridning. Alltså vi ska rida på shettlandsponnys eller hur det nu stavas. Mysigt säger jag bara. Men nu var det ju så att jag skulle plugga, och med detta inlägg avslutar jag med att jag ofta börjar meningarna med: Men. Då vet ni det med, puss på er.

Försöker hinna skriva imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0