Härligt tjut

Lika dålig som vanligt att skriva, men nu sitter jag här och förbereder mej för ett bra inlägg. Kan ju berätta om denna dag, började med att en klocka ringde kvart i åtta. Riktigt härligt med tjut på en lördagsmorgon! Låg kvar en stund sedan runt kvart över gick jag upp och började göra iordning mej. I köket mötte jag min far som vart och köpt färskt bröd, morgon människa? Jag vet inte, när det gäller sånt och golf kan han gå upp hur tidigt som helst. Började iaf göra mackor med Karin tätt i häl. Vi gjorde oss sedan iordning, eller hur mycket i ordning vi gjorde oss vettja inte. Vi tog iaf på oss några kläder som var värda pluspoäng. Klockan kvart över nio kom Mallan och Jesper. Vi skulle nämligen till lager, det skadar ju aldrig. På vägen dit kom ju som sagt alla ämnen på tal, vi fyra tsm är inte någon bra kombination om man vill ha lugn och frid i huset. Men i vilket fall, om just det orkar jag inte riktigt skriva mer. Men jag köpte iaf:

Replay jeans
Fred Perry t-shirt
Mingel tunika
WESC "t-shirt" med "öppen" rygg
WESC halv-långärmad tröja
WESC linne/t-shirt
Lager stor gosig t-shirt
Dr Denim tunika
Kill t-shirt, stor


Det blev allt en hel del för pengarna, så lite nöjd är jag allt :)
Dagen fortsatte med att träffa Amanda och Frida, vi drog ut till Palm och kolla lite. Senare drog vi vidare till Str igen sedan hem. Det var väl väldigt intressant att veta? Hoppas ni skrev ner det, kan vara bra i framtiden. Men nu ska jag allt ta och byta byxor så jag slipper sitta fastklistrad i mina byxor! Slimmade som bare den med lite vatten så att säga. Men jag skriver nog imorgon, vågar knappt lova något längre men jag kan nästan lova ändå. Ha en trevlig dag, dessutom ett grattis till Alex :) PUSS


En bild på mej på köpet, lite färg skadar ju inte.
Haha, tyvärr var bilden så önskvärt vacker! NOT.
Men men, stå ut gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0