Rubrik?

Ögonen på tv:n, vänstra handen i chipsen, datorn i knät och högra handen med drickan.
Kan livet bli mer slappt? Jag vet faktiskt inte, men hela denna dag har varit allmänt trög. Har bara väntat och väntat på att det ska bli en ny dag, en dag med Göteborg. Runt två blev jag själv i ett rum fullt med tråkigheter. Sura lite till tv:n och musik, sedan runt fem åt jag och efter det tvinga jag pappa att köra mig till affären så att min mage kunde dejta lite sötsaker.
Nu sitter jag och ser på någon film på TV1000 FAMILY. Den verkar faktiskt skaplig så tiden kan nog rinna förbi på en kort stund. Med detta slutar jag också detta inlägg. Lär inte skriva tills torsdag ungefär, ska till Göteborg imorgon och onsdag, plus att på onsdag kväll ska jag se Elfsborg-Djurgården. Ha det bra!


Min älskade mor fyllde dessutom år igår, ville bara tacka henne för allt. För hur mycket hon betyder, och jag vet att detta sägs av många vid många tillfällen. Men jag vet också att dom inte sägs av hjärta med det gör det för mig.
Jag älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0