Kära mor

Dagen börja med att man vakna bredvid en tjockis! Resten av dagen spenderades på Överby med Erica. Hitta dock inte det jag skulle ha men annars fanns det gott om saker, har också bestämt när Göteborg gäller. Mitt stora problem för dagen är att komma på present till min kära mor. Hon vill ha en middag ifrån oss barn men det kan man ju inte bara ge? Jag har brist på idér och det förekommer ju aldrig i min hjärna! Orkar inte heller skriva så mycket längre, har inte tiden för det tyvärr. Har dock sett att statistiken har ökat men då får den väl sjunka igen. Kan inte hjälpa att jag har en latmask inom mig, det får mina föräldrar söka hjälp för, haha! Ha en trevlig kväll, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0