Berlin

Idag fick man då reda på att 30:e mars drar år 9 på Fridaskolan till Berlin. Vilka droger blir det denna gång? Hm, aja  vilket fall är det den veckan jag ska till stugan i fjällen. Ska dock dit på påsklovet också men ändå! Sitter här och överväger nu, men klart man ska till Berlin när man får chansen? Har ju faktiskt stugan, och har andra dagar att åka dit. Men sitter också och funderar på hårfärg, lite jobbig situation. Eller så inte, men just förtillfället när man äger en snuvig näsa, svullna halsmandlar och en hostande hals. Då är det ett utav de stora problemen. Blir iaf mörkare, som jag egentligen har. Inte så stor idé att sitta här och skriva om just hårfärger känner jag, därför ska ni istället göra oss människor i Sverige en tjänst.
Gå in på: http://www.veckorevyn.com/skrivpa/
Där skriver ni på namninsamlingen, för att Sverige ska få en bättre syn på våldtäkter.
Denna namninsamling ska visas för ministern Beatrice Ask, för att unga tjejer ska våga säga ifrån och få syn i vädret när t.ex våldtäkt har inträffat. Att dom inte ska vara rädda för att inte bli tagna på allvar!
Med detta slutar jag inlägget, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0