Spanien-Tyskland

Nu vart det klart. Spanien-Tyskland i final. Och vem är det som sagt att Spanien kommer gå långt? Nämner inga namn men jag menar mej själv, om ni inte förstod :) Har faktiskt inget vettigt att skriva så är väl bäst att jag bara slår ihop händerna och rullar tumme istället. Eller vad säger ni? Måste iaf påpeka en grej innan, ge mej sommar för helvete!?
Orkar inte det kalla vattnet som öser ner från himlen, de mörka molnen som verkar sörja sin gammel gammel morfar och vinden som försöker blå bort oss människor? Helt jävla sinnes-sjukt. Aja, inga mer väderprognoser här heller. Imorgon kommer dock klädprognoser om man nu kan säga så. Menar iaf att det kommer lite rekomendationer och annat. Nu ska jag åter igen ta en liter provtur i sängen! Godnatt, inte för att jag ska sova men om ni somnar utav mitt skrivande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0