japp, napp

Okej, nu har Karin Lööf gjort så att jag börjat spara pengar inför en färgning!
Vi får väl se hur det blir, men behöver några slantar till. Det är inte direkt så att jag inte har råd men man vill ju gärna ha någon tusenlapp eller några kvar också. Nästa vecka flyttar jag nog ut några dagar till Ängeviken. Försöka på att gud låter oss få solen, jag menar det är ju bättre att vi får sol än de i Afrika? De dör ju, men det gör ju inte vi så ja.
Men det är inte säkert, kanske stannar hemma istället. Jag vet faktiskt inte än.
Något annat jag inte heller vet är vad jag mer ska skriva. Så ett nytt inlägg eller lite pålägg till detta inlägg kommer nog senare. Pålägg var lite kul faktiskt, haha. Jag menar ju inte att jag tänker lägga skinka på detta inlägg men, ni fattar! Skriver mer sedan, nu ska jag se på Pussycat Doll 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0