Kusten

Kusten är för jävla underbart ibland. Nu sitter jag här framför tvn med öppen altan dörr, efter en hel dag på en ö vid Härön på Tjörn. Sol och bad var såklart högt pris satt men dessutom var krabbfiske en höjdare! Haha, jag känner mej verkligen som en femåring igen. Så det har allt varit en härlig dag, igår var inte heller något misstag. Vi vakna dock med molnig himel så vi satte farten emot Smögen via Ljungkile. När vi kommit till typ Stenungsund sken solen som aldrig förr men vi fortsatte ändå att åka. Kollade när Resteröds stängde sedan fortsatte vi åter igen. När vi väl kommit till Smögen tog vi med oss bad sakerna och tog oss till en berg. Sola, lyssna på musik och halvsov blev sysselsättningen för den förmiddagen. Lite senare fick vi suget i magen och gick tillbaka till bilen och åt. Efter måltiden gick vi ner till bryggan och kolla lite. Vet iaf vilken jacka jag tar, köper nog dessutom brallor till det också eftersom jag ska segla ännu mer nästa sommar. Man vet aldrig om man verkligen kan lita på SMHI ibland. Så dagarna har helt enkelt spenderas med vakna, äta, ut, bada och sola, mat, återigen bad och sol, hem, sjöbod och träffa Rickard sedan äta och sedan ut igen. Tillsist lite sömn. Men nu är jag otroligt trött igen, så ska nog lägga mej så fort som möjligt och bilder kommer när jag är hemma istället. Är för lat för det nu, haha. Men skriver nog imorgon igen, ha det så skönt där hemma i solen, där ni typ fräter sönder medan jag kan ligga i saltvattnet och inte i något sötvatten eller insjö. Men nu ska jag se på tv och bara lata sönder mej. Ha det så bra, läs imorgon också om ni nu vill dock.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0