Spårlöst försvunnen

Imorgon kväll beger jag mej till kusten! Trevligt, trevligt om nu solen kommer kika fram. Men solen är inte mitt största problem förtillfället! Utan problemet ligger hos min ena bästa vän. Den är spårlöst försvunnen och det är hemskt! Med andra ord har min mobil försvunnit någonstans bland täcke, kuddar, lakan, fjärrkontroller, dator och hörlurar! Iförsej har jag inte letat som en dåre ännu, och inte heller har jag hemtelefon i min närhet så ngn signal till mobilen kan jag inte ge. Får helt enkelt försöka förflytta mej och leta reda på den, men med min värk orkar jag nog inte. Dagen har faktiskt bara handlat om: dator, tv, solning, skavsår och det största eländet. Mensvärken. Så nu vet alla att jag har det så varför inte skriva ner det? VIlle bara få ut någonstans att jag har förjävla ont. Dessutom hjälper inte mina piller. Fast dagen har faktsikt också tillbringats på Slusscafét. Var där och åt med familjen. Jag menar, är ju aldrig där annars haha ;) Lena fråga iaf om dom kunde få tag på mej om dom behövde få in folk, och jag sa ja. Så vet inte hur länge jag kommer vara på kusten men senast till söndag iaf. Vet inte vad jag ska skriva riktigt, förutom att jag ser på typ pridekvällen/veckan på femman. Handlar om typ homosexuella och jag har inget emot det så. Men intressant vet jag inte om det är, men det finns inte någonting på tv just nu! Blä och usch på det. Fast ska nog ändå snart försöka sova lite, ska upp ganska tidigt imorgon iaf. Skriver när jag är på kusten också, om nu morfar tar med sej datan och bredbandet. Ni får gärna slå en pling eller ett sms om ni har lusten, 0706268085.
Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0