1990-06-02

Hannes Granlund, född 1990-06-02.
Brodern blev eller blir 18 år idag, grattis. Jag kan säga dej att du ändå betyder fast vi inte allt är dom bästaste vännerna här på jorden. Men ofta ställer vi upp på varandra och det är jag tacksam för! Jag älskar dej :)




Dagen blev ägnad med Mallan. Hon kom hit pga av att hon inte kunde vara ute på sin balkong haha. För varmt så att säga, när hon kom låg jag halvdäckad i en solstol. Jag gick upp, plocka ur diskmaskinen som jag lovat och tog på mej lite mer kläder. Sedan begav vi oss till slussarna och tog oss en glass. Smarrigt är nog ett bra val av beskrivning.
Vi kom hem, städa och sedan kom bror hem. Efter en stund kom mamma sedan också pappa. Vid fem kom kroin och efter lite "övertalning" kom bror Jesper. Låter lite konstigt men ni skulle fatta med lite mer förklaring. Men sånt orkar inte jag med just nu! :)
Nu orkar jag inte skriva mer så här kommer lite klädtips och annat:

Aldrig riktigt gillat killar i linne. Men det har bara börjat bli snyggare och snyggare, om man bär de på RÄTT sätt.  Här är ett hett exempel, från Frank Dandy 229 SEK                                      
Aldrig riktigt gillat killar i linne.                 Otroligt snygg jacka, för både tjejer och killar. 
Men det har bara blivit snyggare och                       Enkel men ändå "speciell"
snyggare fast bara om man bär                                         Fred Perry 899:-
det på rätt sätt. Här är ett hett exempel
Frank Dandy, 229:-

                                              
Färger sätter fart på vardagen!                                              Blev nästan kär direkt när jag såg                                                                                                                                           
Våga testa, för vem skulle t.ex avsky                                    dom, ganska enkla men helt enkelt rå snygga!
detta plagg? Inte allt för många iaf.                                      Själv är jag ju den som älskar kusten, segling och allt sånt
DKNY, 2 899:-                                                                           därför kan jag ju inte avstå kläder med färgen marinblå!
                                                                                                     Nästan ett måste inför sommaren!
                                                                                                     Wesc, 699:-
                                                                                                           


Inte mer för idag, lär bli uppdatering imöra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0