Trött

Ibland är jag nog den mest trötta människan i väst Sverige! Och det gäller också för denna kväll.
Har varit vaken i drygt 14 timmar och lär sova i år om jag lägger mej nu. Helt sjukt faktiskt, att en dag kan ta så mycket på en kropp. Men men, om drygt tio minuter gäller en skön säng, med stort täcke, fem kuddar!
Vem frestas inte av det? Jag är iaf ett av offren! Idag fick jag en jätte fin ljusblå t-shirt av min far. Den var nästan en tunika fast ändå inte, den var i ett hårdare tyg som jeans. SUPER SNYGG! Hoppas bara inte jag tycker det haha, men fick också ett par skor. Det var ett par bruna pumps med öppen tå. Ska också inhandla mer skor, väska och shorts i Götet på onsdag. Det stämmer nästan som låten: Pappa betalar. För så ligger det till på ett ungefär, fast mamma betalar också. MIHI! :) Men om jag kanske skulle ta och krypa ner till kojs? Det hade ju inte suttit fel, imorgon kanske jag skriver innan jobbet annars på kvällen! Drar nog till stugan på tisdag, sedan Götet på onsdag-torsdag sedan fallens!
Fullt ös medvetlös. Lär nog vara det efter denna veckan, iaf ha det bra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0