Stugan

Nu beger jag mej snart till stugan! Har packat och städat nästan hela dagen, för i min takt tar det typ en dag. Tar bort alla kläder från golvet, sedan datan, sedan mobil, sedan packar i linnen och shorts, sedan data, sedan mobil. Ja, ni fattar haken? Känns ganska gött att lämna staden ett tag, fast på ett sätt inte. Blir rätt ensamt på kusten ibland, och missar en hel del :/ Men men, jag ska bli brun iaf! HAHA. Och jag kan säga er att jag har med mej min uppblåstbara Marabou rulle. Slå det om ni kan! För det andra vet jag inte när jag kommer uppdatera, tror det blir idag ngn gång och nog varje dag. Ska försöka iaf. Men nu ska jag kolla så allt är med, det ser ut som om jag ska ha tre olika plagg varje dag, har två väskor med mej. Helt ofattbart, men men vi har stor bil! Men ha det så bra här i värmen, medan jag drar till västkusten och kommer känna havsvattnet istället för någon insjö/sjö! Hoppas ni blir avundsjuka för det var meningen. Så vet inte om jag lyckats, det lär ju ni ha svaret på. Kommer dessutom lägga in ett antal bilder, lär lägga in dom på datan. Men nu ska jag packa i sladden till kameran så jag inte glömmer det. HEJS SVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0