Lysekil

Har precis kommit hem ifrån Lysekil. Varit i Karins stuga, kom dit igår och hade tur med vädret!
Molnigt och kallt, men när vi kom ut på havet började solen skina. Underbart.
Vi la till vid en ö och sola, bada och fiska krabbor! HAHA. Riktigt härligt iaf. Senare på kvällen tog vi bussen in till Lysekil och hade allmänt mysigt, tog sedan taxi hem någon gång runt tolv. Nu är jag iaf hemma och väntar på att tiden ska ticka så snabbt som möjligt, så jag kan hämta min stora smaskiga kebabpizza! Efter det, ska jag nog ta en liten dejt med soffan, trött och sleten är ända orden för mej. Men skriver mer sedan, min mage är uppe i hundra volt och pizzan väntar!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0