Livet

Kan man få känslor för ett hus? Jag undrar verkligen det, för nu på det sista har både jag och Karin blivit kära i några hus! Ett i Kyrkesund, ett i Skärhamn och definitivt ett i Åstol. Är trött på våran stuga vi har nu, vill ha en ny. Så både jag, mamma, morfar, Karin har kollat lite extra idag när jag, Mallan och Karin hade kommit ut. Vi har också letat båtar, och dagen har varit alldeles utmärkt förutom det trista vädret! Usch, seriöst? Hur kan det vara så dåligt? Vi åkte istället till Skärhamn och kika runt lite, sedan till Rönnäng för att kolla på våran gamla sommarstuga. Helskotta vad jag saknar det! Det var så perfekt, inte bara huset utan livet också. Mådde så bra, inget att passa till, eller något. Bara levde livet precis som man egentligen ska, men hur ofta gör man det? Man tänker alltid på: Om jag gör detta nu kommer alla tycka illa om mej, om jag klär mej så idag kommer jag väl få kritik. Alltså det jag menar är att livet är inte bara att leva längre, det finns så mycket man måste anpassa och tänka på hela tiden. Ska faktiskt börja ta livet som det kommer istället, man kan aldrig vara perfekt eller må perfekt och om man inte gör/är det så what ever? Livet är ett äventyr därför ska det inte alltid vara så som man tänkt säg.
Imorgon ska jag bege mej till Sveriges näst största stad. Göteborg. Jag och Erica drar dit runt halv elva och ska shoppa lite och sånt, sedan på kvällen händer det saker! På torsdag bara sova sedan åka hem från Göteborg igen. Sedan gäller det ju Fallens för hela slanten! Ingen dålig vecka detta, förutom att jag ska jobba lördag, söndag. BLÄ säger jag bara.
Men men, livet kan ju som sagt inte vara perfekt. Blir ju iaf rich bitch. Inte illa det, nej nej. Fast nu ska jag allt lägga mej till kojs, har en sådan jävla huvudvärk rent ut sagt! Blir galen verkligen. Förresten så ringde inte klockan imorses så Mallan fick gå in och väcka mej, sedan blev det riktigt eld i baken på mej. På tio minuter blev jag klar, det är inte illa utav mej! Fast blev mest, ta på sej fula kläder, äta kalas puffar, borsta tänderna, packa sedan ner i bilen. Men men, tänkte därför lägga mej nu så jag kanske vaknar imorgon! För jag vakna inte ens utav att hon plinga på dörren, och den plingan på våran stora dörr hörs inte lite heller. Så ikväll stället jag dessutom min mobil, hoppas på bättre tur denna gång. Skriver när jag kommit hem, slå mej gärna en pling eller dra ett sms. 0706268085!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0