Hjärtat stanna

MITTT HJÄRTA STANNA PRECIS! Eller iaf när inpå. Jag skulle logga in här men lösenordet gick inte, prova typ tio gånger men inget hände. Tillslut skrev jag hemsidan/länken igen och då märkte jag att Caps Lock var inne. Smart eller? Seriöst, ibland borde jag nog söka hjälp. Så inget att oroa sej över, men efter det fick jag tvånstanke att byta lösen. Det borde jag nog söka hjälp för också. Har för många och konstiga. Men men, dagen har iaf tillbringats i min säng, mitt rum, överby och  jobb. På överby köpte jag ett par Sailracing shorts på Pondus. Dom är både otroligt sköna och sygga. Men dom lär nog förbli bara seglingshorts men kommer nog använda dom annars. Köpte också en ny bikiniunderdel på HM. En typ blå med svarta och guldiga krusiduller haha. Men det var: ta 2 betala för en. Så varför inte ta något mer? Me hitta inte ngt mer, fast tillslut hitta jag en asmysig bh. Det borde nog alla tjejer köpa, sjukt mysig rent ut sagt. Pengarna kom till mitt konto samtidigt som de försvann. Men skit samma, vrf har man sina föräldrar? ;) Nej men, dagen har iaf varit bra. Förutom jobbet iförsej. Min rygg orkar inte mer tror jag, den kapas nog snart av. Kanske överdrev lite men det känns seriöst så. Men alla har väl ont? De andra i världen är nog mest glada att ha min värk i ryggen än t.ex aids? Fy fan vad hemskt. Förresten såg jag en "artikell" i tidningen igår. En tjej/kvinna runt 20-30 år hade aneroxia och vägde endast 26 kilo. Snacka om hemskt? Men iförsej var hon otroligt smart, hon ville gå ut med detta så resten av världen såg hur det kan bli. Jag klagar ofta på min vikt, men egentligen ska jag bara vara tyst och glädja mej åt att jag iaf har lite kött på benen! Men måste nog avrunda nu, för mitt huvud bara snurrar. Vet knappt vad jag gör nu, otäckt! Tror att jag inte mår så bra längre, trodde jag skulle spy förut och nu känns det som om jag kan svimma. Bästa att säga adjö, PUSS

Skit i bilden, ville bara ha lite färg på det hela.
Bilden är iaf sleten och sommartrött! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0