Söndag

Nu är man tillbaka, eller jag vet faktiskt inte. Tänkte bara skriva några rader, så att ni vet att jag fortfarande står på benen. Kanske ni redan vet, men detta blir en förstärkning för minnet. Mina dagar har spenderats med mycket jul i huset, har gjort en aning saker men inte för mycket. Min jul har varit väldigt bra, dock jobbade min mamma så att julklapparna blev sent iår. Men dessutom kom Karin och Jesper vid halv elva på kvällen som vi inte var helt medvetna om. Jag har inte så mycket mer att säga, hade tänkt att krypa ner under täcket och se en film. Jag fryser som jag vet inte vad, tror jag börjar bli lite smått sjuk. Passar väldigt bra till nyår, men men. Ha det bra, skriver väl kanske innan årskiftet annars så nästa år. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0