Rosa rektangulär

Min dag har spenderats med en rosa rektangulär hårddisk. Jag kan nästan tro att den redan är full, men tekniskt sätt går det nog inte. Har suttit i fem timmar och bara matat in bild för bild, samtidigt som jag uppdelat allt i olika mappar. Jag har gått från dator till dator och nu sitter jag vid min "slutstation". Alltså vid den tredje datan, som också bär på mest bilder.  Men någon gång måste ju detta börja, så jag kan använda min ena laptop igen. Den är helt fullproppad av bilder och därför helt sjukt seg. Men men, morgon dagen har andra planer. Jag ska upp vid halv nio och halv tio ta vägen till Lidköping. Fick ett härligt erbjudande från Erica, så imorgon blir det shopping om jag får bestämma. Hoppas dock att min ekonomi har höjts en aning, måste rensa min garderob och bygga upp nytt så. I vilket fall kommer vi hem runt fyra och då blir det Överby med mamma om planerna inte ändrats. På kvällen vet jag inget som händer, vi får väl hoppas på att Jesper tar svängen förbi :) Men jag får nog förberedda mig för sängen, klockan börjar ticka mot en ny dag och min kropp mår inte helt perfekt. Vet inte varför, men jag börjar nog få någon trevlig förkylning. Innan sängen får jag nog köra en omgång bubble shooter! Jag vet, ibland blir jag ett barn. Såsom mina föräldrar, uppe till halv två. Sådan mor, sådan dotter! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0