Äntligen

Nu är jag äntligen klar. Efter att jag skulle gått upp halv nio men försov mig till halv elva har jag ändå hunnit med att göra mina två SO-uppgifter och är nästan klar med min labbrapport. Jag ska snart skriva klart de sista meningarna sedan måste jag hoppa in i duschen och göra iordning mig för färden till stan. I stan ska jag nämligen vaccinera mig igen, efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antagligen lite träning så att min rygg kan bli en nivå bättre.  Kanske blir en sväng till Överby också mer Erica, om hennes plugg tillåter och om jag slipper att vänta i en timma på att komma in och få sprutan. Nu måste jag faktiskt dra mig, behöver springa till duschen nu. Men är lika pratsjuk som jag var igår, kanske blir ett senare inlägg också. Har dessutom fått min prao igen, känns skönt faktiskt. Ha en bra eftermiddag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0