Resfeber

Nu sitter jag här med en godis hand på vänstra sidan, en dator i "knät" och två fjärrkontroller på högra sidan. Dessutom en pirrig känsla i magen som man mer kan säga heter : resfeber. För imorgon, halv två åker jag till Landvetter sedan vidare till GREEKLAND! Kan tänka mej värmen kännas ända in i lungorna, och ni ska veta jag frös idag på matchen! Men jag tänkte, spela roll? Om typ ett dygn åker jag ju ändå till ett land med 35 grader. Då kan jag gött känna kylan så jag njuter mer sen. Kan nog skriva hur mycket som helst hur det känns, men det känns också lite onödigt. Synd för er att bli allt för avundsjuka ;) Men kommer iaf missa en hel del, och jag vet inte om detta blir det sista inlägget! Tror inte det, eller jag vet rättare sagt men om jag får förhinder så ha det så bra. Bara så jag kommer ihåg att säga det, vi vann idag! Mohaha, 3-1 till oss. Spela faktiskt bra, fast det gick allt i svackor men jaja. Nu ska jag gå till mitt rum igen och sätta i laddaren till datorn så den inte stängs av. Det är lite mer trist så att säga. Men "hörs" imorgon, ha det bra så länge. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0