Kall fanta

Som sagt vet ni redan att jag lever, och det är väl ett bra tecken? Hoppas iaf att några tycker det, annars kan jag lika gärna gå och begrava mej i en håla någonstans i Turkiet och låta kackerlackorna äta upp mej medan mitt krossade hjärta äter upp mej inifrån.
Ni vet väl från början att jag är en såndär sak som gillar att överdriva? Som egentligen inte förtjänar något ord för sin personlighet eller något annat, så det kallas för en såndär sak?
Något ni nog också vet om mej är att jag tjötar förbannat mycket ibland, om allt och inget!
Den meningen: om allt och inget) har jag använt ett antal gånger i min blogg. Roligt att veta va?
Nu ska jag förbättra min själv genom ett glas kall fanta! Får hoppas att det rensar själen och gör mej till en ny människa.
Kanske ett glas kall fanta kan vara den nya starten på mitt liv? Vi väntar och ser, kanske jag skriver något helt annorlunda för att vara mej på nästa inlägg? Vi får se, något vi mer får se är att jag kommer skriva att jag ska till Grekland om 6/5,5 dagar! Eftersom jag skrev det precis nu så kan ni ju läsa om det istället för att jag ska skriva det igen. Ha det bra i vilket fall, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0